Наталия Андреева – ФЕМИНИЗМЪТ КАТО ФАРС

На снимката: Кой се нуждае от феминизъм? Аз се нуждая от феминизъм, за да не станат сексизмът и сексуалното насилие – част от нашето минало – част и от нашето бъдеще.

Ако е вярно твърдението, че историята се повтаря като фарс, то няма начин явление като феминизма да остане незасегнато от подобна злощастна съдба. Сорос и неговите платени слуги ни показаха нагледно, че на света няма нещо, което да не може да бъде омърсено, стъпкано в калта и употребено за низки политически цели – в качеството на достигнало до абсурд отрицание на самото себе си.

Когато наблюдавам проявите на днешните „феминистки“, имам чувството, че някоя психиатрия е изсипала щедро контингента си по европейските улици. Колко малко общо има това с автентичния феминизъм, свил се в ъгъла на историята, или маскирал се като движение за граждански права, само и само да не го заподозре някой във връзки с неолибералния фарс!

Нека се опитаме тук да разграничим двете явления: оригинала от копието, историята от имитацията й. Ще изброя най-съвестно главните приоритети на съвременния автентичен феминизъм и ще оставя читателя сам да си отговори на въпроса дали това са приоритетите и на неолибералния му фантом.

  1. Феминизмът се бори за духовна равнопоставеност на двата пола по цялата планета, включително и в Мала Азия, Африка, Азия и Латинска Америка. Прави ли същото неолибералният му двойник, или е зает да подкопава либералните устои на света, постигнати именно от бялата раса, и в частност – от феминистките – в борбата им за един по-справедлив свят?
  2. Феминизмът е противник на педофилията и секстуризма в Тайланд и други азиатски държави. Обсъждана ли е изобщо тази тема от неолибералния му вариант, или той високомерно я подминава – както подминава и всички други, незалегнали в маркузеанския му светоглед проблеми?!
  3. Феминизмът се обявява против изгарянията на клади на жени, обявени за вещици от някои консервативни религиозни общности в Африка и Азия. Последният известен ми случай е от 2013 г. в Папуа-Нова Гвинея, където една млада жена беше обявена за практикуваща вещерски ритуали, залята с бензин и изгорена жива, а две други по-възрастни жени – обезглавени по същото обвинение. Подобна е съдбата и на хиляди други жени в Африка. Чели ли сте някъде грантомотивираният фантом да споменава изобщо темата, или и тя е жертва на табу?!
  4. Феминизмът е против осакатяването на малки момичета по религиозни причини в Африка, както и срещу всеки друг опит на мъжете за упражняване на контрол над женската сексуалност. Обявено ли е това в програмата на соросоидните вакханални женски сборища, или те са прекалено заети с полицейска дейност: да следят кой как спазва правилата на наложената с диктат политическа коректност в социалните мрежи?
  5. Феминизмът не толерира аборта на женски зародиши и е за съдебно преследване на майките, убиващи малките си дъщери в Индия, заради наложеното от обществото предпочитание за раждане на синове, което води до неравновесие в половете и излишък на свободни мъже, застрашаващо останалите жени със сексуално насилие. Е ли това тема на феминистващото соросово Менте, или то е ангажирано да проповядва убийството на новородени бели деца, наричайки престъплението „аборт“?!
  6. Феминизмът се обявява против неравновесието в раждаемостта, застрашаващо бялата раса от изчезване, и води агитация сред азиатките, индийките, негърките, мюсюлманките и циганките за ползване на контрацептиви и срещу пренаселването на света с неизхраняеми индивиди. Прави ли това соросоидният анти-феминизъм, или поощрява обилната раждаемост на т.н. „малцинства“, като по този начин подкопава социалните и националните устои на обществата, върху които отдавна напусналите малцинствените размери анклави паразитират!?
  7. Феминизмът толерира образователните програми за момичета в Африка, с далечната цел те да бъдат конкурентноспособни на трудовия пазар и да бъдат освободени от единствената перспектива, която им предлага патриархатът: да се превърнат в сексроботи, прислужници и родилни машини. Какво предлага като алтернатива неолибералният феминизъм?! Толерира ли същото, или нахлузва на главата си бурка или забрадка, в знак на солидарност с унижението и терора над жената в исляма!?
  8. Феминизмът е против патриархалните азиатски и малоазиатски общества и настоява за равни права на двата пола. Съпротивлява ли се срещу същото лъжефеминизмът, или мълчаливо подкрепя терора и екзекуциите на жени там?!
  9. Феминизмът се обявява против вноса на агресивни мъже от културно чужди и враждебни страни в Европа и насилието им над европейски жени, девойки и деца. Подкрепя ли същата доктрина соросоидният феминизъм, или неговите радетелки се хвърлят веднага на пода и се молят поредният убиец, изнасилвач или терорист да не е от любимите гости на мути Меркел?!
  10. Феминизмът е за запазване на традиционните роли на половете, но и за свободен избор между семеен или несемеен живот, майчинство или духовна кариера – за онези, които поради интензивния съвременен живот не са в състояние да съвместят и двете начала. Има ли същата нагласа зомбито на Сорос, или си фантазира за флуидни полове и амазонски полкове, горящи на клади мъжете-християни, защото са двойно виновни и в качеството си на мъже, а също и като християни
  11. Феминизмът е против войната срещу белия мъж. Бори ли се за същото Ментето или се хвърля на врата на всеки африканец и ислямист, приписвайки на мъжете от своята раса техните културни и нравствени недостатъци!?
  12. Феминизмът е против залеза на християнството и замяната му с исляма. Същото ли е желанието на страдащите от неизлечима нимфомания радетелки на секстуризма по почернелите от обилно слънце островни държави, които, по една голяма случайност, разбира се, се оказват все от сектата на Сорос и подкрепят интернационалните културни и полови връзки?! Сключват ли се от тях „щастливи“ бракове с мюсюлмани, при задължително отказване от християнските корени и пълна ислямизация на потомството?!

Списъкът може да бъде продължен безкрайно, но нека всеки направи сравненията за себе си и да си отговори кой за него лично е автентичният феминизъм, и кой – фарсът. Аз откривам мислещи като мен жени и на улицата, и в ООН, и в правителството или парламента на Германия и другите европейски държави. Обединяващото ги звено са идеите им, много се надявам тези идеи скоро да бъдат подкрепени и със съответната организация, различна от неолибералните ментета.

Защото жените имат какво да желаят, тяхното царство още не е дошло на земята, за разлика от мъжкото, и те са все още малтретирани като пол без човешка душа в извъневропейския свят и подценявани духовно в европейския.

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *